נתניהו צוחק / ליברמן: "תומכים בריבונות והסרת החסינות" - באזזנט בחירות : יקר פה כי ישום המדיניות שלו מהווה הצלחה מסחררת.

נתניהו צוחק / ליברמן: "תומכים בריבונות והסרת החסינות" - באזזנט בחירות : יקר פה כי ישום המדיניות שלו מהווה הצלחה מסחררת.. כעת, לאחר שהמגעים התפוצצו, החליטו מובילי המאבק בראשות שפי פז לחשוף את המסמכים. יש הסכם, בנט ושקד לא חותמים היום, 15:03. תתעשתו! מחשש להקמת ממשלת שינוי ההצעה האחרונה של נתניהו לסער והנכונות להגבלת קדנציה. הבטחתם לא ללכת עם השמאל ולפיד, יש לכם זמן להתעשת. יקר פה כי ישום המדיניות שלו מהווה הצלחה מסחררת.

הבטחתם לא ללכת עם השמאל ולפיד, יש לכם זמן להתעשת. נתניהו, מזכלית הסתדרות המורים יפה בן דוד והתקשורת. בעקבות מותו הוענק למבצע השם מבצע יונתן. רהמ נתניהו נתניהו לבנט ושקד: This is רהמ בנימין נתניהו בארץ נהדרת by 16385330 on vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.

בימה | נתניהו צוחק על האופוזיציה: 'באסה סבבה'
בימה | נתניהו צוחק על האופוזיציה: 'באסה סבבה' from www.bimmae.com
בארגון הטרור חמאס פרסמו סרטון תעמולה פרודי חדש שמבקר את ממשלת נתניהו וצוחק על תושבי עוטף עזה שנאלצים להתמודד עם ירי רקטות ושיגור בלוני נפץ: נתניהו, מזכלית הסתדרות המורים יפה בן דוד והתקשורת. ראש הממשלה, שיהיה מזל טוב. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, תקף היום (שישי) את ימינה וסיפר כי הליכוד הגיע אמש לסיכום עם ימינה אחרי. רהמ צוחק על הצילום באינסטגרם בסרטון חדש. על מי הציבור סומך בכלכלה : דני דנון הוא לא מסוגל, הוא משחק. לתדהמתי הוא לא מוכן לחתום על זה ורץ לשמאל.

נתניהו צוחק בקול רם.רק אחרי הבחירות שיצטרכו להחליט על מי ממליצים ומי מוביל תתחיל החגיגה.

אתמול בלילה בחצות הגענו עם ימינה לסיכום על הסכם בינינו שכולל סעיפים מרחיקי לכת. גבר נפצע אנוש בתאונה בקריות. ההחלטה שמטלטלת את ענף חדלות הפירעון. עלינו יורים בלונים, כל לילה פיגועים. בארגון הטרור חמאס פרסמו סרטון תעמולה פרודי חדש שמבקר את ממשלת נתניהו וצוחק על תושבי עוטף עזה שנאלצים להתמודד עם ירי רקטות ושיגור בלוני נפץ: כעת, לאחר שהמגעים התפוצצו, החליטו מובילי המאבק בראשות שפי פז לחשוף את המסמכים. ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון בני גנץ סיכמו על הארכת כהונתו של הרמטכ״ל אביב כוכבי. נתניהו, מזכלית הסתדרות המורים יפה בן דוד והתקשורת. היום האבוד ביותר הוא זה שבו אין אנו צוחקים. ~ ניקולא שאמפור. הוא ידע לחזות אותו כי הוא יצר את התנאים שהצמיחו אותו. צוחק השוק, הים, הפעמון של בית הספר, אז למה גם אנחנו לא נלמד לצחוק? ~ לאה נאור. אחרי משבר פוליטי שנמשך שנה וחצי והוביל לשלוש מערכות בחירות, התוצאה ברורה, מובהקת ולא משתמעת לשתי פנים: ראש הממשלה, בנימין נתניהו, תקף היום (שישי) את ימינה וסיפר כי הליכוד הגיע אמש לסיכום עם ימינה אחרי.

היום האבוד ביותר הוא זה שבו אין אנו צוחקים. ~ ניקולא שאמפור. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, תקף היום (שישי) את ימינה וסיפר כי הליכוד הגיע אמש לסיכום עם ימינה אחרי. תתעשתו! מחשש להקמת ממשלת שינוי ההצעה האחרונה של נתניהו לסער והנכונות להגבלת קדנציה. הכל במטרה למנוע ממשלת שמאל. נתניהו צוחק בקול רם.רק אחרי הבחירות שיצטרכו להחליט על מי ממליצים ומי מוביל תתחיל החגיגה.

אחרי השמלה של מירי רגב: דרור קונטנטו מעצב לכלות במידות ...
אחרי השמלה של מירי רגב: דרור קונטנטו מעצב לכלות במידות ... from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
אחרי משבר פוליטי שנמשך שנה וחצי והוביל לשלוש מערכות בחירות, התוצאה ברורה, מובהקת ולא משתמעת לשתי פנים: 37% נתניהו, 16% ציפי ,5% ברק. לתדהמתי הוא לא מוכן לחתום על זה ורץ לשמאל. נתניהו נהרג במהלך מבצע אנטבה לשחרור בני ערובה ממטוס אייר פראנס שנחטף לאנטבה שבאוגנדה. ארי הרו (ראש לשכתו של נתניהו דאז וכיום עד מדינה נגדו): היום האבוד ביותר הוא זה שבו אין אנו צוחקים. ~ ניקולא שאמפור. הבטחתם לא ללכת עם השמאל ולפיד, יש לכם זמן להתעשת. אני מקבל ממנה מתנה כל יום, באמת מתנה כל יום, כי היא מוצאת את הזמן שלה, בין הדאגה לימור:

אז אמרתי שאגיע לבית של נתניהו בקיסריה.

רצוי להרגיל עצמנו לצחוק צחוק לא רצוני. ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון בני גנץ סיכמו על הארכת כהונתו של הרמטכ״ל אביב כוכבי. 37% נתניהו, 16% ציפי ,5% ברק. ראש הממשלה נתניהו בהצהרות משותפות עם מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן. כתב אישום בכפוף לשימוע נגד השר יעקב ליצמן. דני דנון הוא לא מסוגל, הוא משחק. ראש הממשלה הוסיף כי מערכת החינוך לא תוכל לחזור לפעילות לפני. נתניהו שם כי הוא נבחר, לא בזכותך ולא בזכות אף סחבה אחרת. נתניהו נשא דברים בשבח החברות רבת השנים ביניהם והתייחס לסיום גם לנואם שלפניו שהשווה אותו למשה רבינו • 'בחדרי חרדים' עם תיעוד מיוחד מהשמחה. הבטחתם לא ללכת עם השמאל ולפיד, יש לכם זמן להתעשת. Ron notkin בשתי דקות על אחריות בפינת זה מעצבן מתוך פרלמנט צהריים עם moran azulay. לתדהמתי הוא לא מוכן לחתום על זה ורץ לשמאל. הוא ידע לחזות אותו כי הוא יצר את התנאים שהצמיחו אותו.

היום האבוד ביותר הוא זה שבו אין אנו צוחקים. ~ ניקולא שאמפור. אתמול בלילה בחצות הגענו עם ימינה לסיכום על הסכם בינינו שכולל סעיפים מרחיקי לכת. הבטחתם לא ללכת עם השמאל ולפיד, יש לכם זמן להתעשת. נתניהו שם כי הוא נבחר, לא בזכותך ולא בזכות אף סחבה אחרת. בנט ושקד רצים ריצת אמוק לעבר ממשלת שמאל מסוכנת.

N12 - ספי ריבלין צוחק כל הדרך לליכוד
N12 - ספי ריבלין צוחק כל הדרך לליכוד from img.mako.co.il
הכל במטרה למנוע ממשלת שמאל. טוב, מה יכולתי להמשיך בממשלה הזאת… מערכת בחירות שיש לה רק תכלית אחת… מה עוד חוץ מעבדך נתניהו: ההחלטה שמטלטלת את ענף חדלות הפירעון. נתניהו שם כי הוא נבחר, לא בזכותך ולא בזכות אף סחבה אחרת. רהמ נתניהו נתניהו לבנט ושקד: אתמול בלילה בחצות הגענו עם ימינה לסיכום על הסכם בינינו שכולל סעיפים מרחיקי לכת. ראש הממשלה נתניהו בהצהרות משותפות עם מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן. יאיר נתניהו צוחק על הצביעות בשמאל:

לתדהמתי הוא לא מוכן לחתום על זה ורץ לשמאל.

לשכת ראש הממשלה פרסמה היום וידאו קצר שבו נראה נתניהו כשהוא מגיב על איכות צילום התמונות באינסטגרם שלו. אז אמרתי שאגיע לבית של נתניהו בקיסריה. אחרי קריסת מתווה הגירוש, נתניהו ואנשיו ניהלו במשך חודשים סדרת פגישות חשאיות עם פעילי השכונות בניסיון למצוא פתרון חלופי. אחרי משבר פוליטי שנמשך שנה וחצי והוביל לשלוש מערכות בחירות, התוצאה ברורה, מובהקת ולא משתמעת לשתי פנים: הכל במטרה למנוע ממשלת שמאל. כעת, לאחר שהמגעים התפוצצו, החליטו מובילי המאבק בראשות שפי פז לחשוף את המסמכים. לא תוגש תביעה אזרחית נגד שרה נתניהו בפרשת הארוחות. בארגון הטרור חמאס פרסמו סרטון תעמולה פרודי חדש שמבקר את ממשלת נתניהו וצוחק על תושבי עוטף עזה שנאלצים להתמודד עם ירי רקטות ושיגור בלוני נפץ: צוחק השוק, הים, הפעמון של בית הספר, אז למה גם אנחנו לא נלמד לצחוק? ~ לאה נאור. This is רהמ בנימין נתניהו בארץ נהדרת by 16385330 on vimeo, the home for high quality videos and the people who love them. 37% נתניהו, 16% ציפי ,5% ברק. בנט ושקד רצים ריצת אמוק לעבר ממשלת שמאל מסוכנת. אני מקבל ממנה מתנה כל יום, באמת מתנה כל יום, כי היא מוצאת את הזמן שלה, בין הדאגה לימור:

אחרי משבר פוליטי שנמשך שנה וחצי והוביל לשלוש מערכות בחירות, התוצאה ברורה, מובהקת ולא משתמעת לשתי פנים: נתניהו. לא תוגש תביעה אזרחית נגד שרה נתניהו בפרשת הארוחות.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook